Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

czwartek, 30 października 2014

kolejna niskobudżetowa bransoletka z guziczków :-)

Już jakiś czas temu, gdy przeszukiwałam cały mój zbiór guzików, które kiedyś nazbierał mój Tata, natrafiłam na te maleńkie cudeńka :-)



Od razu wiedziałam, że chcę z nich zrobić bransoletkę. Musiałam jedynie kupić gdzieś woskowany sznurek w kolorze popielatym. Taki sznurek, jak pewnie wiecie kupuje się za grosze na metry w pasmanterii. Tylko jakoś nie mogłam się tam wybrać... Ale w końcu udało mi się kupić sznurek i złoty guzik na zapięcie :-)

Wczoraj wieczorem przystapiłam do dzieła :-) Schemat wykonania już znacie z poprzednich moich wpisów. Dla przypomnienia wrzucę jedynie fotki obrazujące po krotce sposób wykonania takiej bransoletki :-)








Efekt końcowy jest uważam bardzo ciekawy :-p A już mam pomysł na kolejne bransoletki tym razem z wykorzystaniem zupełnie innych materiałów... Jak czas pozwoli usiadę nad tym i stworzę coś ciekawego :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz