Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

piątek, 3 października 2014

koktajl witaminowy z ananasa, gruszek i brzoskwiń

Ponieważ mój kochany 3 latek rozpoczął we wrześniu przygodę z przedszkolem, a co za tym idzie, z nowymi bakteriami :-) muszę dbać o zapewnienie nam obu odpowiedniej dawki witamin.

Ostatnio złapałyśmy chyba jakiegoś wirusa, bo dwa dni męczyła nas gorączka i ból gardła, co powodowało brak apetytu niestety. Aby wzmocnić nasz orgazim, wpadłam na pomysł, żeby zrobić koktajl z owoców bogatych w wit C i inne witaminki :-)


Do przygotowania koktajlu zurzyłam:

4 brzoskwinie
3 duże gruszki
1 ananasa
1 cytrynę

Owoce obrałam ze skóry, pozbawiłam pestek,
i przepuściłam przez elektryczną sokowirówkę :-)

Chciałam dodać miód z kwiatów mleczu, jednak koktajl sam w sobie był tak słodziutki, że nie potrzebował ani odrobiny nawet naturalnego dosładzania :-)

Koktajl piłyśmy dwa dni, oprócz tego ratując się mlekiem z ów miodem i czosnkiem i szybko stanęłyśmy na nogi :-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz