Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

niedziela, 19 października 2014

łączenie różnych materiałów nadal w modzie

W zeszłym roku hitem było pojawienie się na rynku modowym płaszczy i kurtek, które łączyły w sobie rożne faktury materiałów. Skórzane rękawy zestawione z bawełnianym tułowiem to był i nadal jest krzyk mody. W tym sezonie na sklepowych wieszakach znajdziemy masę przykładów łączenia rożnych tkanin ale i wzorów. Sukienki, swetry, tuniki, kurtki....wszystko to zszyte jest z kilku rodzajów materiałów. Jedwab łączony jest z dzinsem, skóra z bawełną itp.


Ja postanowiłam połączyć rudy żakiet skorópodobny z "włochatą" musztardowa kamizelą. Oba okrycia znalazłam w sh. Żakiet kosztował 15 zł a kamizelka 12 zł. Zestawiłam je z włoska skórzana torebką, kupiona za 7 zł w tym samym sh. Dobrałam do niej buty z zeszłego roku zakupione w Deichmannie i czarne leginsy z Textil Market ( 19,90 )


Z żakietu jestem szczególnie zadowolona, gdyż ma wyjątkowy lisi kolor i świetnie podkreśla wcięcie w talii :-)



Torebką zachwycają się nawet moje koleżanki, po pierwsze dlatego, że jej uniwersalny design pasuje do wielu stylizacji, po drugie dlatego że jest wykonana z włoskiej skóry, a ja ją kupiłam za jedyne 7 zł :-)

Buty na koturnie to świetne  i wygodne rozwiązanie dla zaginionych Pań i Mam. U mnie takie buty zdają egzamin podczas spaceru z moim ruchliwym szkrabem :-)


Co by tu dużo mówić... Jesień w tym roku mamy piękna :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz