Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

piątek, 3 października 2014

"nowe vs stare" a w zasadzie stare ubrania na przeciw nowym

Większość blogerek pozuje w nowych, drogich ubraniach, które bez wątpienia są piękne i nie można im wiele zarzucić... poza ceną. Ja wyrużniam się tym, że moją uwagę przyciągają nie tylko markowe ciuchy ( żeby móc pochwalić się metką ). Większość mojej garderoby pochodzi z popularnych obecnie second handów i wcale się tego nie wstydzę. Wręcz odwrotnie :-) Chwalę się, że mam do tego rękę, że w każdym sh potrafię wypatrzec coś dla siebie będąc przy tym oszczędna ;-)

Swoimi stylizacjami pragnę trafić w różne gusta Kobiet, które tak jak ja pragną tanim kosztem skompletować swoją garderobę :-)

Tym razem chcę Wam zaprezentować mój beżowy prochowiec, który wypatrzyłam parę lat temu w sh za przysłowiową "dyszkę" :-)


Musicie przyznać, że klasyczne prochowce od lat nie wychodzą z mody i każda kobieta powinna taki płaszczyk mieć. Pasuje on bowiem za równo do eleganckiej małej czarnej jak i do dżinsów, czy popularnych leginsów.

Tutaj prezentuje go właśnie z leginsami w 7/8 które nabyłam na  promocji w Textil Markecie za jedyne 19,90 zł oraz z beżową bluzką marki AxParis z second handu za 8 zł :-)


Wszystkiemu dodają uroku złote dodatki widoczne przy wykończeniu butów ( miejscowy sklep 69 zł ), torebki i zamków przy leginsach. Złote zamki od zeszłego roku królują nadal rozświetlając niemalże wszystkie elementy garderoby począwszy od butów, poprzez torebki, a na kurtkach kończąc.

Jednak co za dużo to niezdrowo :-)

Czy Wy też uważacie, że ciuch wyciągnięty z szafy " z zeszłego sezonu" w dobrym zestawieniu jest godny uwagi ? :-)

Nie zawsze "nowe" jest trafione. Ważne, zęby wiedzieć co dobrać do swojego typu sylwetki, wieku i okoliczności. 
Ja mogłam sobie pozwolić na leginsy 7/8 mimo, że skracają nogi, ale moje i tak przy moim wzroście 178 cm i tak pozostaną długie. Ubrałam oversize'ową bluzkę, bo takie bluzki o prostym kroju świetnie kryją brzuszek :-)

Staram się podkreślać atuty mej figury tuszujac jej niedoskonałości :-) bo przecież nikt nie jest idealny :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz