Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

poniedziałek, 27 października 2014

Okrycia wierzchnie z second handów

Po co wydawać fortunę na 1 płaszcz, czy 1 kurtkę ? Skoro za tę samą a nawet dużo mniejszą kwotę można znaleźć w second handach kilka ładnych, zupełnie niezniszczonych kurtek i płaszczyków ?

Pokażę Wam jakie okrycia wierzchnie królują w mojej szafie w tym sezonie :-) Część mam od zeszłego roku, część zakupiłam niedawno :-) Czy ktoś mógłby pomyśleć, że pochodzą ze szmateksów ?
Dla porównania wrzucę zdjęcie jedynej kurteczki jaką zakupiłam w Textil Markecie za jedyne 39,99 :-)

Ale po kolei...zacznę od kurtek z zeszłego roku.



Na pierwszy ogień pójdzie mój żakiecik marki Vintage Boutique, w którym obchodziłam zeszła jesień i wiosnę :-) Ile kosztował ? Jedyne 7 zł ! W zestawieniu z torebką TALLY WEiJL, także z sh, za którą zaplaciłam całe 10 zł prezentuje się nienagannie prawda ? Ten żakiet podbił także serca blogerek i portalu Fashion Wall zdobywając "Besta" i znajdując się na stronie głównej bloga FW http://fashionwall.pl/look/14299-stylizacja-moda-wszystkie-stylizacja-vintage-modamamazadbanatanimkosztem/

Lećmy dalej :-) Ponieważ lubię wojskową zieleń i szarości w zeszłym roku nabyłam kurtkę marki Blue Shadow. W połączeniu z  dużą pakowną torbą marki Charles &Keith prezentuje się myślę całkiem nieźle. Dodatkowo wdzianko jest tak skrojone, że idealnie podkreśla kobiece kształty :-)



Kurteczka ta jest dosyć cienka także ubieram pod nią sweter  z sh w tej samej tonacji z równie pięknie zaokrąglonym kołnierzem :-) 



Kurtka Blue Shadow kosztowała mnie aż cały 1 zł, a niemarkowy sweter 8 zł :-) rozbój w biały dzień :-p

Teraz zaprezentuję Wam futerko H&M, które wypatrzyłam wiosną, ale z myślą o zimie, nie mogłam mu się oprzeć, tym bardziej , że też kosztowało złotówke !
Niedawno dobrałam do niego w nowym dyskoncie sh torebkę marki Stradivarius, za którą zaplaciłam 4 zł :-)




W tym roku moją uwagę przyciągają okrycia w kolorze musztardowym i miodowym. Dlatego zaszalałam i kupiłam za 15 zł (po obniżce -50%) żakiet skóropodobny z sh, który już podbił serca na Fashion Wall :-)



Żakiecik ten noszę w zestawieniu z włoską torebką także z sh, która kupiłam za jedyne 7 zł.
W chłodniejsze dni na ów żakiet narzucam kamizele w kolorze musztardy.


Za kamizelę zaplaciłam 7 zł, podobnie jak za torebkę :-) I jak tu nie kochać second handów :-) 
Na Fashion Wall ta stylizacja także zdobyła uznanie http://fashionwall.pl/look/18305-stylizacja-moda-jesien-zota-jesien-modamamazadbanatanimkosztem/

Kolejnym tegorocznym nabytkiem był płaszczyk w kolorze musztardy, do którego dokupiłam kołnierz- kupując żakiet marki MEX z właśnie tym kołnierzem dopinanym na guziki za 1 zł. Musztardowy płaszcz także nabyłam za 1 zł !



Noszę go na przemian z torebką od Stradivariusa lub z niemarkową torebką w kolorze miodowym, która kupiłam za 15 zł w małym miejscowym szmateksie z markowymi ciuchami :-)

Ostatnim okryciem jakie dziś zaprezentuje ( żeby Wam się w głowach nie poprzewracalo od zawrotnych cen ) będzie płaszcz z kolekcji F&F, którą znajdziemy w większych sklepach Tesco. Tu zaszalałam, bo wydałam aż 30 zł :-( Ale cóż raz się żyje :-) Tak mi się spodobał, ze bałam się ze jak przyjdę do sh na przecene -50% to go już nie zastane :-)



I na koniec obiecana kurteczka z Textil Market za 39,90 zł :-)



Dobrze to teraz podsumujmy ile pieniędzy wydałam na okrycia wierzchnie z sh i ile wydałam na okrycia wraz z torebkami :-)

Żakiet Vintage Boutique - 7 zł
Kurtka Blue Shadow - 1 zł
Żakiet skóropodobny - 15 zł
Kamizelka do niego - 7 zł
Niemarkowy płaszcz musztardowy razem z kołnierzem - 2 zł
Płaszcz F&F - 30 zł

Razem : 62 zł

Teraz torebki

Torebka Tally WEiJL - 10 zł
Torebka Charles & Keith 8 zł
Torebka made in Italy marki New VeRi - 7 zł
Niemarkowa miodowa torebka na łańcuchu - 15 zł
Torebka od Stradivariusa - 4 zł

Razem torebki : 44 zł

W sumie 106 zł :-) I podkreślmy, ze wydatek ten rozłozyłam na dwa sezony, bo przecież cześć ubrań pochodzi z zeszłego roku. Do tego pozwoliłam sobie na zakup  1 nowej rzeczy kurtki z Textil Market za 39,90. W sumie więc wydalam 150 zł.

Zastanówcie się za ile kupujecie 1 płaszcz czy kurtkę... I za ile kupujecie torebki ? Ja za 150 zł nakupiłam tyle rzeczy...łącznie z torebkami i podejrzewam ze brakło by mi tej kwoty na 1 markowy płaszcz czy torebkę ! Dodam, ze te rzeczy są w idealnym stanie. Włoska torebka za 7 zł jest w dodatku ze skóry :-)

Jeżeli potrzebujecie stylistyki, bez dyplomów, ale z zamiłowaniem podchodzacej do mody i umiejacej znaleźć dosłownie wszystko w szmateksie słuzę radą. Nie jednej osobie już doradzałam, nie jedna koleżankę ubrałam w sh i nie tylko. I namawiam Was do kupowania w szmateksach raz jeszcze. Pomyślcie o tym w ten sposób, że oszczedzicie chińskim rączkom pracy. Zaoszczedzicie nawet energię na świecie, bo transport nowych towarów kosztuje. Zaoszczedzicie, bo gdyby te używane ciuchy trafiały do koszów na śmieci, znów Świat czyli my poniuslby koszty na ich utylizacje. Sami zaś też nie wyrzycajcie ubrań ! Ja oddałam swoje już nie raz do Domu Samotnej Matki w Wiśle Małej za pośrednictwem Pani Pedagog Januszewskiej, do Domu w Ustroniu, do rodzin potrzebujących w Wiśle Małej i w Zaborzu. Jak chcecie coś wyrzucić przemyślcie to kilka razy...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz