Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

piątek, 24 października 2014

Bransoletka z guzików = oryginalna biżuteria na każdą kieszeń

Wczoraj kupiłam za jedyną złotówkę czarną sukienkę... kompletnie nie w moim stylu. Jednak kupiłam ją w konkretnym celu, gdyż spodobały mi się jej guziki :-) Gdy je zobaczyłam od razu wiedziałam, że zrobię z nich modną bransoletkę :-) Bowiem nadal w modzie są czarno-złote dodatki :-)




Wyprułam guziki i nawlekłam je na gruby czarny woskowamy sznurek i po obu stronach każdego guzika zawiązałam węzeł (tzw. ograniczniki) po to, by guziki się nie przesuwały i ładnie nachodziły na siebie :-)




Odmierzyłam na swojej ręce długość bransoletki, uciełam sznurek i wkleiłam na jego końce pozłacane zapięcie.





Jeżeli nie chcecie się bawić w takie wykończenia wystarczy na końcu sznurka zrobić pentelkę a na drugim końcu zamontować guzik tak jak to zrobiłam w bransoletce poniżej :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz