Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

piątek, 10 października 2014

Ostatnie chwile by oddać coś dla Domu Samotnej Matki w Ustroniu

Jakiś czas temu utworzylam na moim "raczkujacym" funpage'u Wydarzenie , iż organizuję zbiórkę ubrań i zabawek dla dzieciaczkow ale także dla ich Mam z Domu Samotnej Matki w Ustroniu...Odzew był natychmiastowy, jednak u niektórych skończyło się tylko na obietnicach...szkoda. Jednak parę moich koleżanek, dalszych znajomych, a także obcych Mam oddało sporo ubrań po sobie i po swoich pociechach. Bardzo Wam za to dziękuje Dziewczyny :-*
Ja dorzuciłam górę ubranek po mojej Klaudusi i druga górę ( chyba Mont Everest ) moich ubrań :-)


Załatwiłam największe kartony, jakie mieli na magazynie z Biedronki, posegregowałam ubranka dla dzieci, osobno ubranka dla Mam, oddzielnie buty i buciki, oraz zabawki...

Mam tylko  jeden problem...to wszystko nie zmieści się do mojego auta :-/ szukam osoby z Pszczyny bądź okolic która pomogłaby mi to przewieźć do miejsca docelowego. Już jedna taka osoba się oferowała, ale zamilkła...trudno. Wierzę, że uda mi się te rzeczy zawieść do Ustronia :-) 

Jestem optymistką ! Jak coś sobie zalożę to muszę do doprowadzic do końca.

1 komentarz:

  1. Wczoraj zawiozlam wszystkie zgromadzone rzeczy potrzebującym Mamom i ich pociechom w Ustroniu. Bardzo się cieszę, ze z Wasza pomocą mogłam uczynić dobry uczynek i sprawic, ze uśmiech pojawił się na twarzach wszystkim Mam z Domu Samotnej Matki. Z nie cierpliwością czekały na te dary :-)
    Dziękuje Bernatce, Anetce, Patrycji, Madzi, Pani Ani za pomoc i oddanie ubrań po swoich dzieciach. Szczególnie dziękuje Pani Iwonce, które pomogła mi te wszystkie rzeczy tam zawieźć. Dziękuje. Jesteście Wielkie !

    OdpowiedzUsuń