Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

poniedziałek, 24 listopada 2014

Wątróbka drobiowa panierowana :-)

 Podawałam na blogu już kilka sposobów  przyrządzenia wątróbki. Tym razem wpadłam na pomysł by ją opanierować,sól dodać do bułki tartej,obtoczyć w niej kawałki wątróbki i usmażyć.  Najbardziej lubię jeść wątróbkę z cebulką, ziemniakami i surówka z mojej kiszonej kapusty :-) W sobotę nabrałam ochotę właśnie na taką wersję...jednak jak zwykle w ostatniej chwili wpadł mi do głowy pewien być może dziwaczny pomysł. Mianowicie postanowiłam ją opanierować. Oto efekt. Smakowało !



 Byłam ciekawa czy zdąży się usmażyć w środku tak by nie spalić panierki.
Wątróbkę tradycyjnie oczyściłam z błon, wypłukałam, odsączyłam i obtoczyłam w mące.



Potem postępowałam już tak jak z kotletami czyli obtoczyłam w jajku i bułce tartej i wrzuciłam ja rozgrzany olej.



 Patelnie przykryłam drugą patelnią tak by zamknąć temperaturę  by dać wątróbce dojść w środku.  Była chrupka i miękka w środku. Idealnie wysmażona. Wypróbujcie sami !
Co do surówki : kapustę kiszona pokroiłam, wkroiłam cebulę i starłam pół marchewki.






 Dodałam odrobinę oleju i cukru i bomba witaminy c w postaci surówki gotowa :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz