Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

wtorek, 25 listopada 2014

Polędwiczki drobiowe panierowane w płatkach owsianych

Często panieruję polędwiczki z kurczaka w płatkach kukurydzianych, od jakiegoś czasu jednak panieruję je w płatkach owsianych. Tym razem opanierowałam w ten sposób nie tylko same polędwiczki, ale całą pierś z kurczaka pocięta na paski.


 Nie rozklepywałam ich tak jak zwykle to robiłam gdyż wtedy powstałe kotlety były dla mnie za płaskie, mięso zmieniało konsystencję...jak dla mnie było za mało mięsa w mięsie :-)
Ale po kolei. Jeżeli macie same polędwiczki (dostępne np. w Lidlu ) to super. Jeśli macie całe piersi z kurczaka też dobrze :-) Kroicie je w paski ( nie za grube) i doprawiacie tak jak lubicie - ja dałam tylko sól i pieprz cayenne (naturalny fut burner ).


Płatki owsiane siekacie. Mięso obtaczacie w jajku i w płatkach. Wrzucacie na rozgrzany olej - rzepakowy najzdrowszy. Smażycie po dwa razy z każdej stron co 3 minuty obracając.




Pasują do tego frytki i dowolna surówka. Ja frytek nie jem, więc ten zestaw pofrunął do mojego męża, dla mnie była wersja light z sałatką z sałaty masłowej, pora i pomidorów z sosem francuskim Knorr :-)




Smacznego !

2 komentarze: