Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

piątek, 14 listopada 2014

Pomysł na szybkie i pożywne śniadanie - czyli grzanki z łososiem

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam ryby. Nie dość, że są smaczne to do tego bardzo zdrowe w dodatku dla osób z niedoczynnością tarczycy, którą niestety posiadam :-)

Często ryby bywają drogie, ale zależy jakie. Czasem obiad z rybą kosztuje mniej niż danie mięsne.

Ja wczoraj w Biedronce, którą mam pod nosem, natrafiłam na promocję tzw. łososia kanapkowego. Za 2,99 kupiłam dość spory kawałek tej ryby w postaci wędzonej. Pomyślmy teraz ile kosztuje wędlina, żółty ser i pomidor, które często łączymy na kanapkach. Kanapka z łososiem na pewno wyszła taniej. Poza tym już ostatnio pisałam w poście, że wędliny nie powinno łączyć się z żółtym serem.

Tak więc dziś na śniadanko postanowiłam przyrządzić sobie grzanki z łososiem kanapkowym z Biedronki. Zwykłą pszenną bułkę pociełam i wstawiłam na moment do piekarnika ( można użyć tostera ). Gdy bułka była już chrupka posmarowałam ją masłem i posypałam przyprawą do grzanek. Wyłorzyłam łososia i dodałam listek natki pietruszki do smaku :-)




Osobiście jednak wolę wersję z podsmażonhm łososiem wędzonym, gdyż taka konsystencja mięsa mi bardziej odpowiada. Można go posypać suszonym lub świeżym koperkiem :-)


 I gotowe :-) Pyszne i syte śniadanko już za mną ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz