Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

piątek, 21 listopada 2014

Roladki z piersi z kurczaka z twarożkiem ziołowym

Wczoraj w Lidlu natknęłam się na promocję piersi z kurczaka, więc kupiłam 2 pojedyncze piersi ( pół kg za 5,50 zł ). Do tego dokupiłam 300g twarożku ziołowego Pilos za 3,50 zł.



Piersi opłukałam przeciełam wzdłuż, rozklepałam. Przyprawiłam solą, grubozmielonym pieprzem ziołowym, suszoną pietruszka i koperkiem.

Nasmarowałam twarożkiem i zawinełam w roladki. Zawiązałam białą nitką. Z góry natarłam roladki olejem rzepakowym i posypałam tymi samymi przyprawami co środek.
Wstawiłam do piekarnika nagtza ego do 180 st na godzinę na środkowy poziom.




Podałam z 4 łyżkami ugotowanego ryżu i warzywami doprawionymi tymi samymi ziołami :-)


Ps. Postanowiłam sobie ostatnio, że ponieważ żyje się tylko raz, wszystkich smaków i możliwych kombinacji trzeba spróbować :-)

Smacznego !

2 komentarze: