Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

środa, 5 listopada 2014

Przepis na sos do sałatek

Pewnie często kupujecie sosy do sałatek typu francuskiego, greckiego czy vinegrette. A czy próbowaliście zrobić taki sos samemu ?

Oto przepis na sos, jaki zrobiłam do sałatki złożonej z :kapusty pekińskiej,roszponki,sałaty rzymskiej,oliwek w ziołach, pomidora,cebuli i ogórka kiszonego :-)



Do przygotowania sosu urzyłam :

50ml oliwy z oliwek
50ml przegotowanej wody
1 łyżeczkę musztardy
1 łyżeczkę cukru pudru
Sól i świeżo zmielony czarny pieprz do smaku oraz szczypta suszonej bazylii

Składniki wymieszałam trzepaczką, doprawiłam do smaku :-)

Podałam obok sałatki tak by każdy sobie zaaplikował tyle sosu ile lubi :-)




Aby uzyskać jeszcze inny smak sosu, można dodać odrobinę octu winnego lub soku z cytryny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz