Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

niedziela, 16 listopada 2014

Sałatka z kaszą gryczaną na ciepło = dietetyczny i zdrowy obiad

Jeżeli tylko mogę staram się nie łączyć mięsa z węglowodanami typu : ryż, kasza, makaron... Mięso staram się zjadać raczej z węglowodanami prostymi czyli z warzywami.
Dziś pościłam :-) i zrobiłam sobie na obiad danie bezmięsne.





Na patelni podsmażylam lekko czerwoną paprykę, dodałam do niej cukinie, pomidora i kukurydzę, na koniec wrzucając ugotowaną wcześniej kaszę gryczaną :-) Przyprawiłam mieszanką przypraw i zjadłam na ciepło :-)

Do przygotowania tego dania dla 1 osoby potrzebujemy:
Pół czerwonej papryki
1/4 puszki kukurydzy
1 pomidora
1/3 paczki 100gramowej paczki prażonej kaszy grczanej
1 cukinię.

Ps. Sylwester zbliża się wielkimi krokami dlatego warto by zrzucić ze dwa kg :-p


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz