Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

czwartek, 20 listopada 2014

Sałatka z brokuła, pomidora i makaronu świderki z sosem francuskim

Ponieważ z wczorajszego obiadu zostało mi pół ugotowanego brokuła al dente oraz odrobina makaronu- akurat tyle ile mi było potrzeba, postanowiłam zrobić z tego sałatkę do pracy na drugie śniadanie :-) Czy Wy też staracie się nie marnować jedzenia ? Grzechem byłoby wyrzucenie takich zdrowych składników. Dzięki temu, że tego nie uczyniłam powstała taka ciekawa i syta sałatka :-) Dokroiłam jeszcze tylko 1 pomidora, dodałam sos francuski i gotowe :-)

Ponieważ przybywa czytelników mojego oba także z zagranicy dla nich skrócona wersja w języku angielskim :-)

Salad with Broccoli, tomato and pasta with french sause it's proposal to healphy lunchbox. You can take it to work on a picnic. It can also be added to the meat :-)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz