Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

sobota, 22 listopada 2014

Karmelizowana pomarańcza z rodzynkami, płatkami owsianymi i orzechami włoskimi

To danie może wyglądem nie zachwyca, ale smakowo mi bardzo przypadło do gustu, mimo, że ja raczej za słodkościami nie przepadam. Lubię słodycz przełamaną goryczką i tu właśnie tę rolę spełniły orzechy włoskie. Skąd ten pomysł na taką wariację? Ano dostałam parę dni temu reklamówkę pomarańczy i mandarynek zerwanych prosto z drzew greckich :-) Orzechy w domu zawsze mam, bo lubimy je z Klaudusią chrupać :-) Więc wczoraj wieczorem z nudów uznałam, że coś takiego wykombinuję :-)

W zasadzie wszystko ilustrują zdjęcia, ale po krótce opiszę co po kolei robiłam przyrzadzajac to danie.

Roztopiłam łyżkę masła na patelni i wrzuciłam pokrojone dzwonka pomarańczy. Posypałam cukrem - tak na oko :-) Następnie dodałam odrobinę płatków owsianych i zaraz potem rozkruszone orzechy włoskie. Na koniec dałam rodzynki ale tylko parę sztuk, bo za nimi nie przepadam. Dodałam łyżeczkę miodu. Wymieszałam. Nie było to złe :-)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz