Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

środa, 26 listopada 2014

Kolczyki i branzoleta handmade - tani sposób na oryginalną biżuterię Andrzejkową

W sobotę z koleżankami wybieramy się na babska imprezę z okazji Andrzejek...Musiałam więc na tę okazję sprawić sobie jakaś oryginalną biżuterię. I oto ona :-) Wyjątkowa, ręcznie robiona :bransoletka i kolczyki :-)

Najciekawsze w tej bjżuterii jest to, że szklane elementy zmieniają barwę w zależności kd oświetlenia :-)

Bransoletka to łatwizna : 4 moduły nawleczone na sznurek woskowany, wykończone węzłem- by "nie biegały w koło", a na końcach sznurka wklejone zapięcia :-)


Kolczyki to już wyższa szkoła jazdy i te zrobiła dla mnie koleżanka, która nawiasem mówiąc wciągnęła mnie w ten "biznes" handmade :-)



Kolczyki wykończyła drucikiem, co już nie jest takie proste :-) Bynajmniej ja jeszcze takiego poziomu nie osiągnęłam :-) Wolę powierzyć to jej, a tylko zrobić projekt jak to ma wyglądać :-)
A Wy Kobietki macie już jakiąś biżuterię na zabawę Andrzejkową ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz