Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

czwartek, 27 listopada 2014

" Elegancja Francja " - tania stylizacja rodem z Paryża :-)

W końcu znalazłam chwilkę by wyrwać się z domu na parę zdjęć :-) Miałam okazję założyć moją biżuterię ręcznie robiona i nabytek z ostatnich dni - płaszczyk marki Reserved z rękawami 3/4. Udało mi się go dostać za  jedyne 15 zł ! Jest w idealnym stanie. Do tego dobrze leży i pasuje do mojej figury.


 Do płaszcza dobrałam szary komin, który dostałam kilka dni temu z okazji minionych urodzin :-) Niektórzy wiedzą co lubię :-)



Pod płaszcz założyłam czarną bawełniana bluzkę by H&M Divided. Do tego leginsy z Textil Market za 19,90 i welurowe kozaki, które kupiłam dwa lata temu na przecenie za jedyne 39,90 a nadal mi służą :-)




Dopełnieniem stylizacji jest biżuteria handmade mojego projektu ze szklanych elementów oraz torebka, którą noszę od kilku lat - może i już niemodna, ale jedna z moich ulubionych...mam do niej pewien sentyment.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz