Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

środa, 9 kwietnia 2014

"złoty środek na wszystko" czyli olejek rycynowy :-)

Olejek rycynowy kupicie za parę złoty w każdej aptece. Jest bardzo tani a za razem wydajny i nie mówię tu o jego właściwościach przeczyszczających :-)



Codziennie na noc smaruję nim rzęsy, już po miesiącu można zauważyć, ze stają się one znacznie grubsze. Nie wierzcie mi na słowo, tylko wypróbujcie go na sobie :-)


Kolejne działanie olejku to wzmocnienie włosów:-) tyle tylko, że ciężko go zmyć ze skóry głowy, ale to nie jest problem, można go rozcieńczyć z oliwą z oliwek i żółtkiem jaja i powstanie fajna maseczka. Polecam raz w tygodniu np w sobotę sobie taką zaaplikować na głowę. Najlepiej wytrzymać z nią jak najdłużej :-)

Przy okazji smarowania głowy, olejek wzmacnia też paznokcie :-) Można raz w tygodniu posmarować nim paznokcie,na resztę dłoni nałożyć zwykły krem glicerynowy, ubrać rękawiczki np takie dodawane do farby do włosów, a na nie cienkie bawełniane rękawiczki....i tak jeśli, damy radę kładziemy się spać. Ja mam fobię mokrych rąk, więc tak samo gdy są wysmarowane kremem, nie lubię tego uczucia i całej nocy w rękawiczkach raczej nie wytrzymałam. 

Olejek rycynowy dobrze też wpływa na cerę z wypryskami, wygładza, odżywia i wysusza. Tak wysusza wypryski, może to brzmi jak totalna abstrakcja ale tak jest, sprawdziłam to na sobie.

1 komentarz: