Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

niedziela, 6 kwietnia 2014

Zacznijmy zatem od mojej pierwszej stylizacji :-)

Prezentowany przeze mnie ubiór, doskonale nadaje się na niedzielny spacer, sobotnie wyjście ze znajomymi...
Ostatnio także ubrałam się tak na rozmowę kwalifikacyjną i chyba dzięki temu żakietowi, dostałam pracę, o której wcześniej tylko mogłam pomarzyć :-) 
Pewnie dlatego, że żakiet jest koloru czerwonego, a udowodnione jest, że czerwone dodatki dodają nam rangi podczas wystąpień publicznych. Jesteśmy traktowani poważniej i przekłuwamy większą uwagę :-) Czerwony poza tym to kolor dla odważnych.
 Jeśli jednak odważycie się jedynie na drobne czerwone elementy garderoby, czy też jej dodatki to i tak krok do przodu, ku budowaniu wiary w siebie.

Czarne spodnie, z marszczeniami na wysokości bioder, podkreślające kobiece kształty
( Chiński Market- 19,90 zł )

Żakiet skrojony tak by podkreślić wcięcie w talii  marki Vintage Boutique
( second hand - 15,00 zł )

Buty ze zwykłego sklepu, nieznanej marki Vices  - nadają się tylko dla osób wysokich, gdyż pasek nad kostką skraca optycznie nogi
( sklep prywatny - 55,00 zł )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz