Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

środa, 23 kwietnia 2014

"kurczak z pełnym brzuszkiem" nadziewany pieczarkami, szpinakiem i żółtym serem :-)

Mój wczorajszy obiadek :


Najpierw przygotowujemy nadzienie tj podsmażamy pieczarki na odrobinie oleju, 
potem je odsączamy z tłuszczu na sitku,
dodajemy do pieczarek rozmrożony szpinak siekany
oraz żółty ser gouda pokrojony w drobniutką kosteczkę


Jeśli kurczak ma odciętą szyję to musimy ją zaszyć żeby farsz nam nie uciekł,
 jeśli ma szyję to ją zostawiamy, następnie wypełniamy "brzuszek" kurczaka naszym nadzieniem"




Zaszywamy białą nicią kuper:-)


Polewamy olejem kurczaka i nacieramy solą, świeżo zmielonym pieprzem i takimi przyprawami jakie lubicie. Ja użyłam chili i przyprawy do ziemniaków, 
bo nie lubię gotowych przypraw do kurczaka, gdyż większość z nich zawiera curry.


Kurczaka wstawiamy na półtora godziny do piekarnika nagrzanego do 180 st.
Po godzinie, nastawiamy wodę na makaron. Gotujemy 7 minut.
Do ugotowanego makaronu penne dodajemy pokrojone pomidory i szynkę w kostkę. Mi zostało jeszcze 15 dag sera goudy wiec też go dodałam, doprawiłam solą i pieprzem i wymieszałam z bazyliowym pesto.



upieczonego kurczaka podałam z powyższym makaronem na ciepło :-)


Smacznego !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz