Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

niedziela, 13 kwietnia 2014

Odżywka do paznokci czy utwardzacz sylikonowy ?

Wiem, że wiele z Was ma odżywkę Eveline...jesteście zadowolone? Ja po przetestowaniu obu w/w odżywek, wolę utwardzacz sylikonowy. Oba produkty kupiłam w Rossmannie.



Odżywka (3-dniowa)Eveline, ładnie wygląda na paznokciach. Pomalowane nią na 3 razy wyglądają ślicznie, ale tylko tyle, w moim przypadku nie widzę różnicy jeśli chodzi o rozdwajanie i łamliwość paznokci. Moja opinia nie jest odosobniona w tym temacie. Natomiast produkt po prawej utwardza paznokcie. fakt, że tylko gdy są nim pomalowane bo po zmyciu też nie widzę jakiegoś zniewalającego efektu poprawy kondycji paznokci, ale dobre i to a odżywka z Eveline nawet przy pomalowaniu nią paznokci, ich nie utwardza, bynajmniej moich...a jest 2 x droższa. Czekam na wasze opinie :-)


Ja wybrałam swoją odżywkę! najtańszy utwardzacz sylikonowy 
jaki był w Rossmannie aż za 5 zł :-)

Koleżanki kupują z Avonu, płacą krocie, a efekt ten sam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz