Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

czwartek, 4 grudnia 2014

Polędwiczki drobiowe z pieczonym jabłkiem i majerankiem

Kto nie lubi pieczonych jabłek ? Ten dziwak :-) Tym razem mam dla Was przepis na wyśmienity obiad właśnie z wykorzystaniem pieczonych jabłek :-)
Kto zgodnie co się skrywa na tym talerzu ?


Wspominałam już przy okazji posta dot. polędwiczek drobiowych panierowanych w płatkach owsianych, że można je dostać np w Lidlu.


 Nie wymagają rzadnej obróbki i wystarczy je tylko umyć. Dlatego je lubię :-) Szybkie i łatwe w przygotowaniu, zasmakują każdemu.




Za 400 g polędwiczek zapłacimy 6,49 zł. Jest to mięciutkie i przede wszystkim chudziutkie mięsko, jedyne oprócz mielonego, jakie akceptuje moja córcia, dlatego dość często robię z nich kotleciki.

Tym razem postanowiłam zrobić polędwiczki drobiowe sáute tzn obtoczyć je jedynie w mące i usmażyć. Wcześniej doprawiłam mięso na ostro solą i chili, które fajnie współgra ze słodkim jabłkiem.




Ale żeby nie wiało nudą, upiekłam pokrojone jabłka na odrobinie margaryny dodając do nich majeranek. Możecie upiec je w piekarniku lub na patelni.




Do tego dania świetnie pasują ziemniaki pieczone, więc pokroiłam ziemniaki na 4 części. Chwilę podgotowałam i upiekłam.



I gotowe ! Bardzo szybkie i smaczne danie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz