Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

sobota, 9 maja 2015

Promocje vs. Przeceny&Wyprzedaże - stylizacja "sale"

Udając się na zakupy, każdego z nas przyciągają ogromne napisy: PROMOCJA, WYPRZEDAŻ, PRZECENA...Dzięki tym "promocjom" kupujemy niestety masę niepotrzebnych rzeczy. Życie mnie nauczyło, że hasło - PROMOCJA, bywa zdradliwe. Niestety tzw "promocje" często mają na celu opchnięcie towaru z krótką datą przydatności, bądź towaru, który źle się sprzedaje... Nie raz natknęłam się na to, że towar z tzw. promocji był wyceniony drożej niż normalnie...Za to WYPRZEDAŻE, szczególnie te posezonowe, faktycznie do mnie przemawiają. Aczkolwiek czasem widząc napis "sale" także można się nabrać...Trzeba nabrać dystansu do haseł promocyjnych...Warto się także powstrzymać przed niepotrzebnym zakupem :-) Wiem, wiem, łatwo się mówi :-) 

Ale do rzeczy...Moja nowa, prosta, wygodna stylizacja, łączy w sobie elementy garderoby pochodzące z wyprzedaży posezonowej. 




Najlepszym, opłacalnym zakupem są zamszowe butki na drewnianej szpilce, zaprojektowane przez włoskiego projektanta Vicini dla sieciówki Centro, które udało mi się kupić za jedyne 39, 90 zł. Były przecenione z 99 zł - wiem, że faktycznie wcześniej tyle kosztowały, bo widziałam je wcześniej :-) Są bosko skrojone, wygodne i mają ciekawy design dzięki szpilce wykonanej z tworzywa przypominającego drewno.




Kolejnym elementem mojej stylizacji jest kurtka zakupiona w Textil Market za jedyne 39,90
 zł, przeceniona z 59,90 zł :-) Kurteczka łączy w sobie różne faktury materiału, co nadal jest na topie, dodatkowo łączą dwa kolory - militarną zieleń z klasyczną czernią.



Leginsy natomiast pochodzą ze szmateksu i zakupiłam je za całe 7 zł !

W tej stylizacji podoba mi się to, że łączy ona różne rodzaje czerni - matową (zamszowe szpilki ) z błyszczącymi leginsami :-) i pikowanymi czarnymi elementami kurtki :-)




Zerknijcie i oceńcie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz