Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

sobota, 30 maja 2015

pomysł na kobiecy biznes czy może hobby?

Przebywając na urlopie macierzyńskim, jak wiecie założyłam bloga...Zaczęłam bawić się modą, komponować stylizacje. Aby stylizacja była pełna, przydałoby się by zawierała oryginalną biżuterię...Żeby było tanio a efektownie zaczęłam ją robić sama :-) Najpierw robiłam bransoletki z guzików - kupowałam ubrania w lumpeksie za złotówkę i odpruwałam z nich guziki, tworząc coś z niczego. Potem zaczęłam kupować półprodukty przez internet, zakupiłam profesjonalny niemiecki klej do biżuterii i działałam dalej. Najpierw robiłam biżuterię tylko dla siebie, później zaczęłam ją tworzyć dla moich koleżanek... Póki co to moje hobby, którym zajmuję się gdy znajdę czas, lub gdy jakaś koleżanka potrzebuje coś oryginalnego na jakieś wyjście typu wesele, komunia itp... Ale kto wie, może jest to dobry sposób na biznes? Najczęściej robię bransoletki, ale wykonuję też kolczyki i wisiory. Można powiedzieć, że w tej branży dopiero raczkuję i robię proste rzeczy, wzorowane na obecnie modnych bransoletkach By Dziubeka. Ale sprawia mi to ogromną przyjemność, tym bardziej, gdy widzę, że koleżanki z radością zakładają tę biżuterię :-)

Zobaczcie kilka wzorów bransoletek jakie mogę wykonać w wersji roboczej, przed przycięciem na wymiar, jak i efekt końcowy :-) Projekty powstają w mojej głowie. Biorąc pod uwagę, jakie półprodukty posiadam, lub mogę zamówić, każda z Was może sobie sama zaprojektować jakąś oryginalną bransoletkę i nie tylko. 

Ktoś chętny?


Prawdziwe kamienie na sznurku woskowanym :-) myślę, że efekt ciekawy :-p



Drobne kostki nawleczone na len z zapięciem magnetycznym :-)


Bransoletka modułowa na plecionym sznurku woskowanym 



Kulki wykonane z tworzywa sztucznego na czerwonym skórzanym rzemyku :-)




Jedna z moich pierwszych bransoletek z pozłacanych guzików wyciętych z sukienki z lumpeksu, którą kupiłam za złotówę, tylko z powodu tych guzików :-p




Komplet biżuterii z drewnianych kuleczek nawleczonych na sznurek woskowany




Przykład zapięcia na magnes 












Drobne kuleczki wykonane z plastiku nawleczone na miętowy skórzany rzemyk :-)



Jedna z pierwszych bransoletek wykonanych z guzików







Pamiętam jak robiłam tę miętową bransoletkę, rozciełam stare korale po to by z  nich stworzyć własnie tę bransoletkę







Ceramiczne kuleczki na brązowym sznurku woskowanym



U góry pozłacane kuleczki z tworzywa sztucznego, nie wywołujące uczuleń, idealne dla alergików, nawleczone na naturalny rzemień skórzany, wykończone zapięciem magnetycznym



Powyżej szklane kuleczki na skórzanym rzemieniu :-)




Tutaj możecie oglądać ceramiczne kule o średnicy  8 mm, nawleczone na skórzany rzemień, wykończone tradycyjnym posrebrzanym zapięciem z karabinczykiem.




Powyższa bransoletka, to pozłacane kulki nawleczone na sznurek woskowany, wykończone zapięciem na magnes :-)




A to bardzo prosty sposób wykonania bransoletki dla początkujących, który opisywałam już kiedyś w jednym z postów - tu znów wykorzystujemy guzik, ale jako zapięcie :-)

A na koniec pierwsze kolczyki które zaprojektowałam, jednak jeszcze nie potrafiłam ich sama wykonać, nie posiadałam leju do wklejania bigli itp. Wykonała je dla mnie Dominika, która też już otworzyła swój biznes biżuteryjny :-) To ona zaraziła mnie pasją do tworzenia biżuterii. Ponieważ mamy zupełnie inny gust, ona tworzy wedle swoich upodobań a ja swoich, doradzamy sobie nawzajem i wymieniamy się czasem częściami, gdy którejś z nas brakuje czegoś do wykończenia biżuterii. To Dominika poleciła mi sprawdzony, mocny klej do biżuterii, którego nawet atom nie ruszy :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz