Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

poniedziałek, 4 maja 2015

Miejski outfit

Każdy wiek rządzi  się swoimi prawami... i każda z nas powinna wiedzieć co wypada ubrać, a czego już nie :-) Moja nowa stylizacja to typowy miejski out-fit i nie sądzę by mój wiek już mi na taki ubiór nie pozwalał...ale sami oceńcie:-) Ważne, żeby czuć się dobrze we własnej skórze, a ja właśnie takie "looki" uwielbiam :-)

Trampki  Slip on z miejskiego sklepu - 9,90 zł
Dżinsy z lumpeksu  by Bershka Denim - 12,00 zł
Koszula w kratę z lumpeksu by Denim Co - 6 zł
Czapka typu baseballówka by Est//N. TWO

Zapraszam do oglądania fotek :-)












Zdjęcia są w pełni naturalne,nie retuszowane i pokazują mój brzuch po ciąży w naturalnym ujęciu :-) Ale pracuję nad nim ;-p

3 komentarze:

  1. Mam wrażenie, że wyszczuplałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo tak jest Anetko :-) od kąd pracuję w szpitalu to spadło mi parę kilo :-) jakby nie było praca przy niespełna 40 pacjentach, którzy wymagają stałej opieki jest cięzką pracą :-)

    OdpowiedzUsuń