Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

sobota, 7 lutego 2015

Maseczka kojaca homemade z bananów i miodu

Banany i miód mają właściwości regenerujące,  dlatego jeśli zimą też macie problemy z przesuszonymi dłońmi czy pękająca skóra na dłoniach czy łokciach,  koniecznie wyprobojcie maseczkę z bananów i miodu lub z bananów i kwaśnej śmietany.

Do jej wykonania potrzebujemy 2 bardzo dojrzałe banany i dobry sprawdzony miód spadziowy.

Banany gnieciemy widelcem i mieszamy z miodem. Przed nałożeniem maseczki należy umyć ręce i wykonać piling.  Ja użyłam pilingu z wiòrkami kokosa z Rossmana i dołożyłam do niego cukier. Po wykonaniu pilingu zmyłam go i dokładnie osuszyłam dłonie.  Nałożyłam maseczkę,  włożyłem rękawiczki foliowe takie jakie dodają do farby do włosów a na nie nałożyłam rękawiczki bambusowe z Rossmana;-) Trzymałam ręce pod kołdrą 20minut. Po upływie tego czas umyłam ręce i wmasowałam w nie krem do rąk Eveline:-)








1 komentarz: