Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

czwartek, 6 sierpnia 2015

Nowe bransoletki - mój sposób na nudę i stres :-)

Kiedy odkryłam, że robienie bransoletek mnie relaksuje, co więcej, że efekt końcowy mojej pracy przynosi mi ogromną radość i napędza mnie do życia, dając mi masę pozytywnej energii, zaczęłam codziennie nawlekać jedną bransoletkę...I tym sposobem znowu mogę Wam pokazać efekt mojej pracy :-) Niestety nie mam na stanie prawie nic, bo przeważnie robię bransoletki dla konkretnej osoby na zamówienie...Ale jeśli Wam się jakaś spodoba mogę wykonać podobną :-) 

A czy Wy macie jakiś sposób na stres?

Zapraszam do oglądania zdjęć:





Bransoletka dla Kasi.K



Bransoletka dla Kasi.Z




Bransoletka dla mojej Mamy, dla Mamy Ani i Pani Dr Magdy.G



Bransoletka dla Basi na lnianym sznurku



Bransoletka dla Pani Dr Kasi.J






Bransoletki dla Ani J i Ani R z mojego biura :-)







Bransoletki na grubym skórzanym rzemieniu dla Asi, Oli i Patrycji



Bransoletka dla Natalii



Bransoletka dla Helenki (jeszcze nie zdążyłam wkleić zapięć )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz