Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

wtorek, 11 sierpnia 2015

bransoletki charms dla dziewczynek zaprojektowane przez moją 4-ro latkę

Dziś rano moja córunia obudziła się z gorączką niemalże 40 stopni...moja diagnoza po zajrzeniu jej do gardła - angina. Diagnoza Pani Doktor - ostre zapalenie migdałków z wybroczynami i ogromnym obrzękiem...Tak więc cały dzień spędziłyśmy w domku. Kolorowałyśmy, czytały książeczki, w między czasie zbijając temp w chłodnej kąpieli. A po drzemce wpadłyśmy na pomysł wykonania nowych bransoletek :-) Klaudia pomagała mi nawlekać koraliki, no i oczywiście wybrała ich kolor, następnie wybierając zawieszki typu charms. Później była moją modelką i pocykałyśmy zdjęcia naszych arcydzieł :-) Muszę podkreślić, że w moja hurtownia świeci pustkami ana zamówienie półproduktów z internetu czekam  nie mogę się doczekać, dlatego dzisiejsze bransoletki to efekt pracy na resztkach materiałów jakimi dysponuję :-) A i dla dużych Pań też udało mi się wykonać 2 bransoletki :-) Ale najpierw zobaczcie te dla "nieletnich" dam:

















Teraz coś dla Pań :-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz