Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

środa, 3 sierpnia 2016

Recenzja second handu BIGA co gdzie za iie

Uwielbiam chwalić się że ubieram się tylko w second handach. Nie uważam  że jest to wstydliwe. Wręcz odwrotnie, jest to obecnie na topie,nawet gwiazdy z nich korzystają, a znam nawet taką która wystąpiła w sukience z second handu na top trendach:-) Ja w każdym bądź razie,mam to szczęście że zawsze wypatrze tanio jakiś hit! Jest tanio,elegancko, firmowo,oryginalnie i z klasą.


W tym roku szczególnie upodobałam sobie kreacje w kwieciste wzory. Przeważnie są to sukienki, tuniki, czy bluzki typu oversize :-) Prezentowane na zdjęciach sukienki zakupiłam w sieciówce BIGA :-)



Bluzkę można tak kupić średnio w cenie 12 zł, sukienkę znajdziemy w przedziale 17-30, ja przeważnie kupuję te letnie,zwiewne kreacje za około 18 zł. Spodnium (jak to powyżej) kupiłam za 17 zł.


Ostatnio kupiłam tam także buty,zupełnie nowe za 17 zł :-) Nie wspomnę już o zabawkach czy ubraniach dla dzieci.


Dostaję informacje smsem o promocjach i mam kartę stałego klienta. Zakochałam się w Bidze, bo można tam znaleźć ciuch na każdą okazję ! Ubrania są czyste, wyprane, wyprasowane, powieszone elegancko na wieszakach, podzielone tematycznie, a towar jest codziennie dokładany. Panuje tam miła atmosfera i po prostu uwielbiam tam robić zakupy, a że odwiedzamy w tych rejonach Dziadka, chcąc nie chcąc robiąc mu zakupy często zahaczę o Bigę :-)



Zaglądajcie tutaj, niebawem pojawią się nowe kreacje prosto z BIGI :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz