Wszelkie sposoby na bycie zadbaną mamą

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

stylizacja "the colours of nature"

Hitem tego sezonu są bez wątpienia "pstrokate", wzorzyste spodnie :-) Udało mi się takie kupić w lumpeksie za 1 zł :-) To dopiero hit :-p Pamiętajmy jednak, że takie wzory oraz krój pogrubiają i nie każda z Was będzie się w nich czuła dobrze. Ja też w nich czułam się gruba, ale i tak je lubię :-) Są przede wszystkim bardzo wygodne!

Na cały outfit, składa się:

bokserka Modo z zeszłego sezonu - 9,90 zł
sweterek Atmosphere z lumpeksu - 1 zł
spodnie no name - 1 zł
baleriny no name - 39,90 zł
ramoneska TOPSHOP - 20 zł
okulary - 30 zł

Dobrze że wzięłam w ostatniej chwili moją ulubioną ramoneskę, bo gdy zaszło słońce i zaczął kropić deszcz uratowała mnie przed zimnem :-)








Miałam kiepski dzień dzisiaj...ale co tam,trzeba iść do przodu !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz